Thursday, December 4, 2008

it's really nothing to mad about

友人为我昨天写的那篇留了言,宣泄个人一点点的不满意...
坦白说,那段留言和路人甲乙丙丁在讨论区写的也就是那几句。
但是,请问 S 先生,我怎么可能让那段文字出现啊?

其实,我个人觉得只要油价再度调低,就是好事情啊!
又不是第一天认识大马政府,
我不明白为什么要那么气愤呢?

还有,我个人认为用大字母拼英文字句,
大多数都带有呐喊、愤怒或不礼貌的负面情绪,
尤其后面加三个感叹号哦!(当然祝福字句不包括在内啦!)

或许您看了这篇文字,以后都不留言了,但我只是想说...

It's really nothing to mad about...

If you are really angry or disatisfy,
please ask yourself what can you do or what did you do ?

If there is no answer,
then... what so big deal ???

A bright smile makes your day better! :D


2 comments:

  1. ok,sori. should not release the dissatisfaction on ur blog.

    no next time :)

    ReplyDelete
  2. 嘻嘻!这样才对嘛!
    笑一个才帅!要开心哦! =)

    ReplyDelete