Wednesday, April 22, 2009

Wanjye & Terry

哈哈 抱歉
这个聚会 其实已经过期两个星期
要不是婕问我什么时候把照片电邮给她
我才想起好像忘了写这一篇 :)

婕和男友 Terry 去泰国 Krabi 游玩
回英国前特地回家一趟
而我 当然不会错过任何和她相聚的时刻

我们四人到酒店附近的茶座喝茶聊天
很开心老公仔和 Terry 有共同话题
好让我们两个女人聊聊近况

嘻嘻 其实我俩经常都在网上聊天
感觉上 好像她还住在吉隆坡一样
但是一见面打开话匣子 还是有聊不完的话题

时间过得很快 他俩明早还要搭早机
所以 长话短说 下次上网再谈吧!

Take care ~ I miss you ! :)

* 咦 ? 怎么两个我很爱的人都在伦敦那么多年 ?
不知道他们曾经在伦敦街道上擦肩而过吗 ? :P

2 comments:

  1. Two weeks za? The book that you gave me, I have finished reading it, like long time ago... Only read it when I was in the toilet :p
    Easy to read and have some funny comic. Thanks for the good book.

    ReplyDelete
  2. yeah...I also finished the book you lend me and also only read it when I was in the toilet! kakakakaka...

    so, when are you coming back again? hehe... miss ya! :P

    ReplyDelete