Wednesday, January 26, 2011

Romantic Getaway Challenge


看过这张照片的朋友 都知道这是我俩的结婚照 
如果您喜欢这张照片 请问您愿意帮帮我俩完成这几个步骤吗? 
在此 先谢谢大家高抬贵手 感恩  

步骤一 : 
[直接点击红色字眼] 按 LIKE Keep Gallery Wedding Studio 

步骤二 : 
[直接点击红色字眼] 按 这里 和 这里 和 这里 和 这里 去 LIKE 我每一张照片 
如果只想选一张 我希望是第一张 也就是文章中这张 
(做人还是别太贪心 集中火力好一点 我担心太贪心会被雷劈 ^^ ) 

步骤三 : 
当然 如果您愿意邀请您的朋友 不管认不认识我的
只要愿意在这些照片上按一下 LIKE 小女子真是感激不尽啊 

最后 实不相瞒 这项举动是为了 参赛 
如果大家愿意成全 小女子真是哭泣谢恩啊
再次感恩 再感恩  

在此 衷心感谢 Keep Gallery 举办这项比赛 
也感谢 Sam Leong, Hong Wu, Tong Tong & Emikko 共同创造那么艺术的作品 
才能够让我俩拥有那么棒的结婚照 感恩  

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

PLEASE HELP TO VOTE FOR US ~ TQ !

Step 1 :
Please click on LIKE Keep Gallery Wedding Studio 

Step 2 :
Please click
 * Here * & Here & Here & Here to LIKE every of my photographs.
If you wish to choose only one, it better to be the first photo. ^^


Step 3 :
If you are willing to spread out this news and invite all your friends to vote for me,
it would be my pleasure and i am really sincerely appreciated. ^^

Here are the information about this contest .

Thank you very much ! 

1 comment:

  1. 喜欢keep gallery的作品,希望有机会让他们拍摄一次~^^

    ReplyDelete